Ap trött även idag :(

Jodå, o ändå sitter jag uppe fast barnen somnat, åtminstonde ena sover. Fast Marcus kan lika gärna stanna uppe tills Z. somnat så borde jag kunna lägga mig. Men då ha jag varit så smart att slängt in en maskin tvätt lite för sent så ja får nog snällt vänta en timme till innna jag få gå o sova :/ Jo, visst kan han hänga den men ja tro att han oxå vill sova snart.

Deklarationen är skriven o ligger snällt i ett kuvert o väntar på att få bli granskade. Vi kommer säkert inte få nå rotavdrag på badrummet. FAN oxå! om vi ändå hade vetat så hade vi ju inte varit så snabba med att få hit de. Vi har fakturan utskriven den 2/12 om det hade varit den 8/12 hade det inte nå problem. Nu måste vi skriva en förklaring på varför den är skriven då o inte senare... jaja. De e bara att hålla tummarna.

Nu kom mannen från källarn, spelade lite flipper :) Fast ikväll va det ett j-vla skitspel tydligen.
"men gå o lägg dig då om du e så trött" - men tvätten då... Ja men jag lär ju va vaken så ja ta väl den. TACK
så nu springer jag ner o duschar o gå o sover !!!

Godnatt, älskar min man ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Så trötttttt är jag idag, helt förstörd:-(



Pöss påre! Hoppas du är piggare idag:-)

2010-04-28 @ 09:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0