Galonbralla, skor och tidningar

De e dagens Shopping det. Mamman fick åka iväg på den "vårliga" Bytesmarknaden i Bergeforsen i förmiddags. Sen blev det en tur till Skokanonen, Va fint de fått !! Där blev det nya springskor till Zack. Dock inte röda som han önska men ja lova han ska få röda foppisar till sommaren i stället. :) Eller gummistövlar om vi hittar några till ok pris.

NATTEN - Usch, fy o jäsiken va trötta vi är idag! Vet inte va som va fel men som vi kämpa för att få jänta att somna om :´( Hoppas på en BRA natt i natt för att jag (marcus) ens ska orka överleva morgondagen.

Nu ska ja fixa en fruktsallad och kolasås ;)

Ja, igår fuska jag till det lite med glass o kolasås och ett par rutor marabou mjölkchoklad. Idag har jag även nallat en sked kolasås ur skålen som blev över igår :/  MEN jag tackade nej till gobit till kaffet hos frissan :D Förr hade det lätt blivit både och så jag har ju iaf. gjort ett bra val :)

Strax kommer Moster E. med man på en kaffe o fruktsallad :) Hoppas på en altankaffe, det är ju såå härligt ute !

Igår fyllde Mickepicke, marcus bror år. Så imorgon bli det kalas och sen snusa liten bebis hos ett par vänner :D


Lördagkväll trött som fään!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0