Hemma dag...

Hemma hemma hemma... Zack har ont i armen så vi blev hemma idag :( trist då jag o malajsan skulle få åka till Bergeforsen på trevlig Mammabarnträff, 10 stycken tro ja vi skulle bli. Men men de få jag träffa nästa tisdag oxå så de gör inget. Zack stackarn ha ju ont i vänsterarmen efter fallet igår. Men positivt e att det blir bättre o bättre. nu håller han faktiskt i en lätt bok o läser för Kajsa, så böja den o gripa lätt kan han. Skönt den e ju inte bruten! Ja för så illla hade de kunnat gå :/
Och Kajsan hon bara mööööörschar fram! Duns hörde jag från vardagsrummet då jag bara gick ifrån snabbt för att plocka fram målarfärger åt Zack. Jaha men då hade hon rest sig upp mot Zacks lilla fotölj o dunsat bakåt, slog ju självklart huve i golvet. *suck* denna jänta kommer man få jaga jaga passa o passa! O hon stoppar ALLT hon hittar i mun! De gjorde inte Zack! Han va inte intresserad av småsmulor, damm och liknande. Men den hära, rätt va de e så smaskar hon på något dammkorn eller nåt. :/ illa.
Och nu e de inte långt kvar innan hon kryper ! Hon ålar o drar sig fram snabbt snabbt nu, men även stannar hon upp o ställer sig i krypposition. Och idag tog hon en eller två kryptag innan hon föll pladask. Jag väntar bara på att hon ska stå på näsan i golvet!
Snabbjäntan! Ingen vila ingen ro ;)
Första tanden har tittat fram på henne oxå :)

Nu ska ja ta o fixa fisk-i-ugn-middag o Zack ska få låna datorn medans jag gör det. 

Goungarna !! ♥ 

Kommentarer
Postat av: Victorvilma

Hi, cool site. What CMS is it?

2011-01-03 @ 10:06:23
URL: http://victorvilma.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0