Hemma efter en trevlig kväll =) men ack s...

Hemma efter en trevlig kväll =) men ack så smågodis sugen! Jag var duktig höll mig till kaffe och hoppade över både tårta och kakor när vi kom från brasan o skulle fika. Känns bra! Trots att jag helst hade velat ha halva ballerinakakpaketet själv. Jag smakade endast yttepytte på ett kex Zack lämna. Vi åkte hem strax före 23 men en ff. Vaken Zack o Kajsa! Men vi hann knappt svänga ut från området innan de sov =) skönt att ändå kunna vara borta länge och att det funkar med barnen. Vi lyfta över de till sina sängar utan problem. =) Zack stackarn tog o ramla igen, mot asfalten :( slog kinden kommer nog bli lite blå. :{ Bäst jag oxå tar o sover nu, kanske det bli nån timme extra i sammanhängande sömn. Puss o godnatt alla! Hoppas valborgsaftons kvällen varit alla till belåtenhet. =) Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0