Jag lyckades !! :D

Ut o gå skorna står här hemma o väntar nu bara på att få bli superanvända :)
Andreas måste va världens bästa säljare - Jag tycker ljusa gympadojor e fula! Ja iaf. på mej, att de e praktiskt e en annan sak. Sen alla andra som har sånna e de ju inge fel på! De passar ju i de de gör ju inte jag! De se alldeles för sportigt ut ;) Enligt mig har man sånna för att de e sköna och bra för fötterna. Inte för att de e snygga.
Men åter till Andreas - Ja va tro ni står här brevid mig?? jo ett par ljusa joggingskor ! me en fet nike logga på sidan! Men vet ni, de var inte såå fula o de var GRYMT sköna. Så nu e de bara att fokusera framåt! Iväg UT !!

Välkommen Sol och Vår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0