Jaha då va friden över...

KAJSA HAR REST SIG STÅENDE !!

Vi har en back med Lp skivor i vardagsrummet, brevid den en pall, liknandes en fotpall.

Där drog hon sig upp! Hon såg lika förvånad ut som va jag nog gjorde :)
Igår börja hon ju dra sig upp till knästående, och idag till helt stående! Var tar bebistiden vägen?? O inte bli nätterna bättre heller fast hon bli större... :/

Första tanden har spruckit fram igenom tandköttet nu :) Bra för henne o jag hoppas att de bli mindre gnäll nu.
*hoppas*hoppas*

Zack spela bingolotto, ingen vinst denna gång :(

Vagnen finns på Tradera nu! Min kära 68:a.

Hoppas att nån nappar på den då springer jag o köper en ny scooter vagn :)
Måste hinna lägga ut nå fler innan midnatt nu för de va gratis om de inte blev sålt. Därför chansa jag med tradera oxå på vagnen. Annars e de ju blocket som gäller där egentligen.
 
Idag ha vi varit o firat Farbror Micke på födelsedagen och träffat Nytillskottet Bill hos några goa vänner :)


När vi kom hem hade vi lite vårstädning på tomten :) Zack o Marcus tvätta bilen, Jag rensa lite i rabatten vid garaget Kajsa var en mycket god arbetsledare ;)


I morgon måste jag sitta o packa på förmiddan när Kajsa sover. De ligger o väntar på att bli postade =) Kul när det rullar in lite extra slantar :) o nu har jag ju inte köpt upp de heller :) inte än iaf ;)



Håller tummarna för en låång skön natt ♥


Kommentarer
Postat av: Tess

Tack för titten och den fina cardiganen :-) Vilka härliga bilder!! Snor gärna Billbilden :-D

2010-04-29 @ 23:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0