Kajsa 7 månader !

Tänkte uppdatera lite om lille Kajsa som inte längre e så liten... mammas bebis juh ;)

* 7450 g i vikt
* 69 cm lång
* 44 cm runt huvudet
* Sitter utan stöd, men inte så jag törs lämna henne riktigt än.
* Tok "kryper" ålar o drar sig fram med en jädrans fart.
* Älskar att hoppa !
* Har en (8) råtta, gärna en "tass" i munnen när hon sover.
* Maaammma :) säger hon. Sen om hon menar mamma eller om de bara låter så e ju en annan 5a.
* Älskar sin storebror ! De har hon sagt till mig ;) Eller snarare visar då hon får knostertag om honom :)
* Ammas lite för mycket, enl. mig. Frukost, mellis och en slurk på kvällen efter gröten. Hon brukar äta riktig mat till lunch och  ibland middag, gröt till kvällsfika. Därimellan kan det bli ett mellis i form av frukt. Vill få till lunchen helt ok innna jag helt byter ut ett mål till. Hon äter lite för lite där än.
* Oftast glad och sprallig MEN kan va enormt tjurig o gallskriker!
* Tokmammig!
* Just nu i detta nu, snorig :( men de verkar varenda unge vara idag.

Älskade Barn ♥ Du är bäst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0