Kvällens godnatt hälsning <3

Så då har dagen lidit mot sitt slut och vi e nöjda med den :)
Hunnit till Birsta, mommis o moff och middag hos Molindrarna :)

Så otroligt god mat ! Enkelt o super nice :D Lax med pesto till det Sallad och Pasta. Huur gott som helst!
Vi planera sommarsemester med de, men barnen fick inget veta än, de e ju så långt kvar.
Men de blir Kolmården i mitten av juni. 3 nätter på hotell, 2 dagar på Kolmården e inbokat o sen får vi se va vi hittar på. Ska bli super skoj ! Det som oroar mig e Kajsan i bilen... Men de ska nog gå bra! Hon e ju så kinkig att vara vaken o åka bil. Sova går bra. O hon sover ju mindre när hon blir större så det kommer klart att bli ett problem om hon tänker tjorva. Men vi planerar att ta oss till Södertälje sova en natt o sen vidare till Norrköping o Kolmården. Man får bara ta det lugnt o se till barnens bästa så går det nog fint :)

I morgon bli det en till Birsta sväng - nej då inte alls abstinens efter en o halv två veckor hemma ;) de här bli bara tredje dan i rad - HAHA!
Mimafoto va ju där i helgen så jag blev så sugen på att fota lillaK så hon oxå får en fin Mitt-Rum-Bild i sitt rum.


KAJSA SOVNINGEN

Har varit bättre!

Natten mot igår vakna hon
00.15 skrek till lite men somna om
01.15 samma visa men lite klurigare att somna om
02.15 Skrek till, lugnade sig, jag todde hon skulle somna om men det tog i igen så jag tog upp henne o gick o amma. Sen somna hon om vid 02.45 och sov till 06.40

Natten mot idag
Sov hon till 01.18 jag amma o hon somna om 01.39
sov till 05.45 då Marcus klev upp UTAN att jag märkte det :) skönt !

Så nu e de bara att hålla tummarna att det bli en nattamning o sen sover hon. Känns lite högt att sikta på sova hela natten utan amning än... vara frisk ett tag först så kommer jag köra med henne sen.


Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0