P4...

Håller jag verkligen på att bli gammal ?? När Rix lade ner här i sundsvall så bytte jag radiokanal till P4 ! men Hallå! Som jag dömt ut mamma för det.... eller e de ok nu när man e 2 barns mamma själv?? Eller e de ok bara för att trafikmeddelandena kommer där?? Har ju Marcus efter vägarna o jag vill veta va som händer. Hur som helst så e de P4 som spelas på radion.

Kajsa tjejjen har det tandjobbigt tro jag :( sovit korta korta svängar idag. så Marcus fick ta med henne ut o åka lite bil när han kom hem så hon fick sova lite, o peppar peppar sover hon än. 45 minuter nu.
Han bytte barn o tog med sig Zack till Sitt gamla jobb. Köpa tejp, som Zack använder upp i ett nafs! OM jag inte gömmer den. Så nu behövdes ny inhandlas. Och mamman fick lite andrum hemma.

Dags att fixa middag ! Korvstroganoff. igen. Men då äter Zack bra! De e nog hans favvomat de.

Korv e kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0