Påskaftonsände...

Igår mådde ju Kajsa bättre men i natt vakna hon o va super rosslig, hes och snorig :´( Hon somna om men vaknade en sväng till, dock inte lika hes. Amma o sen vakna jag kl 8 ungefär av att Marcus kom in o sa att hon va frukost hungrig :) Så skönt att få ligga o dra sig lite extra där innan de va dags att gå upp o amma.
När jag stiger upp finner jag denne konstige filuren i köket...
Varför ser han så arg ut ??



Vi åkte ingenstans idag, skulle till svärmor o hennes "gube" men eftersom Kajsa blivit sämre igen stanna vi hemma.
Marcus o Zack ha varit ute på långpromis, letat Tant Lyckras hemliga hus. O eftersom de va hemligt får jag inte veta något..
Kajsa sov när de kom in så vi satte oss för att spela UNO. Pappa vann...
När lilla K. vakna fick hon oxå leta sig ett påskägg från Mummu (farmor)

   

 

De va en Gul mjukistupp i ägget :)

Sen fick jag gå ut en sväng :D tog kajsan i vagnen vid 18 tiden o tog mig en rask halvtimmespromenad :) fick upp flåset rejält (men de e ju inte så svårt tyvärr) och SKAVSÅR ! Ja, jag gick ut barfota i mina trasiga vinterskor så ja få väl skylla mig själv.
I veckan bli det iaf. nya vårskor till mig. ELLER om jag ska köpa några som man kan ta promisar i. För de va förbaskat skönt att komma ut gå lite. Tro inte jag blev sämre i ryggen av det :) o övningarna har jag gjort :D
Som en kompensation för promenaden så kämpar jag med att tömma godispåsen! Sen bli det inge mer :) jajaja!! nu jäklar ska jag bli piggare !! Bättre kosthållning, göra övningarna o i den mån jag kan ut o gå :D

Zack o Marcus va på Barnenshus för ett par dagar sen. Han hade presentkort kvar sen i julas från G.morfar och G.moster A. + att jag hade en hundring på ett bonuskort där som han skulle få använda om han hitta något som var lite för dyrt... Det enda han ville ha var en polislego station för 899:-
Den va inte bara lite för dyr den va svindyr! MEN idag sålde de den på halva priset :D 50% :D så då blev den ju bara lite för dyr :) MEN då ha de jäklarna först höjt den till 999:- o sen halva ! Såå dumt ! o jag blev lite förvånad över att marcus inte hade kommenterat det något till personalen ;) 
Ja så när de kom hem satt Zack som ett ljus, tyst tyst i rummet o byggde :) DET E JU SÅÅ KUL ATT BYGGA !! :D o de bästa e ju att han VILL att vi ska "hjälpa" honom. ;)


    

Hoppas få lägga ut en bild på det färdiga bygget i morgon :)

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0