Vad gör man inte för sjuk liten dotter :´(

Lilla stackaren är fortfarande sjuk :( tokförkyld ! Vi väntar på tänder för det dreglas, snoras och febrig till o från. Äta vill hon inte göra idag... inte vanlig mat iaf. bara från mig :/ så jag sitter o ammar ammar o ammar. Undra hur vi ska få till något som liknar dagsrutin igen, och när eller hur lär hon sig somna utan att jag ska behöva amma? Hon e ju 6.5 månad nu så jag känner att jag skulle vilja få till bättre matrutiner. OCH lära sig somna i sängen! Amma till sömns e ju ingen höjdare :/ o sen inte kunna lägga ned i sängen utan att hon vaknar - ond cirkel :( Jag hoppas verkligen detta bara e något som e just nu för att hon e förkyld och att hon bli piggare snart så vi kan få till lite rutiner och öva somna i sängen, eller iaf. inte vid bröstet. Ute i vagnen går väl ok. Det protesteras men går oftast snabbt över till att sova istället. VARFÖR ska alltid sovningen spöka hos små barn??

Marcus ha dragit iväg på Bedminton men bör väl snart komma hem. Han åker tidigt i morgon iväg till skellefteå. Men när han bara e borta en natt känns det helt OK. Nästa vecka e värre :/ Men de ta vi då ;) Nu e nu..

Jag ska ta o packa ihop dumburken här nu o gå o sova jag oxå, precis som barnen :)
Känner att jag oxå håller på att bli sjuk, men de e nog bara till att inte känna efter så mycket för de ha ja verkligen ingen lust till att bli.

Justja, Kusin fyllde 22 idag, inte 21 som jag skrev... men de gjorde inte henne nåt ;) så vi kan väl fortsätta tro det e 21 tycker jag :D

Kraam o godnatt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0