Lunchsnikarna..?!?!

Men oj !

I onsdags var vi hos Helena o barnen... åt lunch där.

I dag var vi hos Jessica o barnen... åt lunch OCH middag där.

I morgon ska vi till Krisitn o barnen... fick inbjudan på lunch där.

Men nästa gång e de väl jag som står o grejjar mat :)

 

Gångavstånd, eller bara ett par minuters bilväg. Känns skönt att vara på hemmaplan då litenKajsa inte e så speciellt uppåt i att åka bil.

Vi har haft en bra sista vecka nu innan dagis börja, bara vara hemma o tagit det lugnt, ja vi har träffat folk o vänner MEN de behöver man :)

 

Helgsplanerna ser ut som lyder:

Fredag, Marcus kommer hem kring bolibompatiden. Hinner jag åker jag till Selånger Marknad.

Lördag, SuperSnällaSilverSara och StålHenrik finns på folkan för show :)
Biljetter är klart !
Söndag, Selånger för hela familjen, OM de e ok väder. Zack läste att de va godisregn o jädrans va han dansade här i kväll då han insåg att de endast va några dagar kvar till helgen. Godisregn godisregn...
Stackars liten kille om han inte få tag i nå godis... Eller om vi inte åker...


Nu väntar sängen på mig!
Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0