Vilken skillnad !! Zacks nya dagis, här är...

foto0892 (MMS)

Vilken skillnad !! Zacks nya dagis, här är det lugnt, mysigt o personalen leker, sitter med barnen, tom på golvet ;) Ja de e en helt ny värld känns det som. Känns bra att vi bytte. Trots att det e längre o att jag säkert får problem till våren då de vankas jobb. Men de löser sig nog =) Zack sprang in i morse o självklart kom jag för tidigt o hämta. Men de e väl som vanligt de. Jag o kajsa då, vad har vi gjort idag? Tränat, köpt vinter overall till Zack, ny duk till köket - vill göra höst i huset nu =) tända ljus o mysa, krypa upp i soffan med en härlig filt, eller mannen om han e hemma ;) Jo en maxi ica handling o korv lunch hann vi oxå. Sen försökte vi besöka Gammelmoster annika men hon va inte hemma, åkte till Gammel morfar a larsson inte heller hemma. :( Tankade o åkte hem med maten istället då. Innan de var dags för hämtning av storebror. Nu e vi hemma o ska fixa taco midda' Gött värre =) Kraam!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jennie, Va tycker du om dagiset i söråker? Ser ju här att ni bytt och jag har sökt bland annat till söråker för Ellie, förstahands val tog jag faktiskt Älvstranden. dagisbyn i Timrå på inrådan av syster.

Kram!

2010-09-04 @ 21:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0