Äntligen Juldagen oxå över !!

Ja, för imorgon bli det BARA HEMMA !!! Barnen får leka me sina nya saker o vi får tömma kylen !
Nån som vill ha en skinkmacka ?? ;)

Förlåt för dålig uppdatering idag Men de ha ju inte hänt så mycket idag. Vi har inte varit hemma utan bara ute o flygit. Sa till MrM - de e ju egentligen denna dag man ska va hemma! Ja visst fick vi gråt även igår om att Zack ville spela sitt nya spel o bygga me legot o leka med sakerna han fått hemma, men värre kändes de ju ändå idag att åka hemifrån o från allt nytt ! Näe, nästa år bli vi nog hemma tro ja... Ja vi e då iaf. inte ute o åker båda dagarna !
Ja va ha vi då gjort idag... Vi åkte typ halv 12 till Min morfar o där får man alltid sån julstämning, de e nå visst me jul o morfars hus. Kan ju va att vi alltid fira julen där när ja va liten. Jag grät de år jag insåg att jag var tvungen att skala av något på julafton, hann inte runt till allihopa !
Sen åkte vi till svärmor me gube o åt mat, finska lådor! Meen såå mätt på typ ingenting ! Hon tyckte ja åt lite ja som brukar kunna vräka i mig ;) Men ja tror nutriletten gjort mig mindre i maten o jag har lite konstigt halvont i magen till o från. :/ Nä ingen magsjuka ! Då borde de va värre o kräkas eller vara lös, men så e de inte. Tro de bara e lite för mycket mat som igår. Eller de här jävla bråcket som bråkar me mig :/

Har iaf. använt gördeln idag, men njä ja vet inte om de hjälper. Ska iaf. ge den en chans o sen dömmer ja ut den om de inte känns bättre. Men de e väl bara att ringa dit o säga som de e i så fall.

Jag fick ju Mario boxen till Wii i julklapp - fastna precis med trean ! Klara första världen o första banan på andra sen insåg ja att klockan snart e tolv o marcus gick o la sig !! ops ! ännu en sen natt !



Morgondagens plan för mig är Birsta en sväng. Ja men ja måste ju få kolla in rean ;) MEN de har gått ut me en klass 2 varning om mycket snö o blåst i morgon !! Vi får se hur det ser ut där kring 9 halv 10 snåret om ja bestämmer mig för att stanna hemma istället. Ja för va e lite rea motför hela mitt liv ? Ja ger ja mig ut riskerar ja ju hamna i diket eller nå liknande o de vill ja verkligen inte !

Puss o Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0