Dagen D den Perfekta !

Jessica kom o lämna Hanna, hämta Zack. Hon skjutsa till Dagis o ja passa Hanna.
Småtjejjerna tulta på här o allt gick så bra :) Sen kom hon tillbaka o tillbringa hela dagen här med oss :)
Hon hämta killarna då småtjejjerna sov. Sen stanna de till efter middagen - perfekt de !

Erika o Svea samt Jane o Alva var oxå här en stund o lekte.
4 små tjejjer i samma ålder tulta omkring o drog ut saker, läste böcker, små prata, skratta o bara var söta :)

Marcus kom hem kring 17 tiden - såå skönt ! och i morgon bli det en softa dag (tro ja iaf...)
Jag ska ringa för att få veta vilken tid operationen på onsdag blir.
Sen bli det Träning hos sjukgymnasten. BRA !!

HAHA ! Ja sitter o gråter åt Robinson ! De fick brev o foton hemifrån, från släkten o framförallt barnen, kan man annat än gråta då ? Gu´de e ju där super duper länge ! Jag kommer gråta bara ja hämtar mina små liv i veckan hos mamma o pappa efter operationen ! Fast då e de väl så mycket mer känslor inblandade oxå, då ja faktiskt varit livrädd för att opereras!! Tänk bara att få vakna upp o känna att ja verkligen klarat det och får vara med min familj igen! ♥

nähä nu ska ja testa fejjan o mailen igen - PUSS !

Kommentarer
Postat av: Syversolveig

Enjoy your website very much. Good job!

2011-12-07 @ 11:03:41
URL: http://syversolveig.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0