Denna och ett glas rött hoppas jag få avnj...

foto1401 (MMS)

Denna och ett glas rött hoppas jag få avnjuta med min man till robinson i kväll. Nutrilett o jag e kompisar igen =) det har blivit shakes igen och det känns bra! Träna har jag gjort idag oxå =) dragit både vagn o pulka på o Tänkte äta ett mål mat oplogad väg. Samt ett besök hos sjukgymnasten där det blev det vanliga på vibratorplattan o sen 5 km cykel ca 11 minuter tog det. Inte mycket men vi börjat lugnt så vi ser hur fogar och så funkar. Jag har ont nu! Men de tro ja hellre är snöplumseriet. Shakes och nyttig mat men i huvudsak hoppa godis o chips! Okej lite fel att ta tapas bricka och vin nu i starten men idag just idag behöver vi det! Sant.


Kommentarer
Postat av: Mommis och Moff

Det är du värd och behöver just nu!

Kram på Hönan mammas!

2010-12-16 @ 21:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0