Fasen va bra ja e :)

Ja som satt o jäklades så otroligt me att få till besöksräknaren för nån vecka sen, o så vips pang så satt den där idag utan problem :D NÖJD :)

Men hjälp vilken tid de ta för sonen att somna ! 22.40 var han ff. vaken ! Nu sover han iaf. Kajsa somna inte före 21.15 hon heller :/ De e ju så sne´vridet så ja undra när vi kommer in i dagis rutinerna igen.
jaja, de löser sig nog - passar på att sova själv medans ja får ;) ja iaf. på mornarna kvällarna bli alltid lika sena !

Jag åkte me Helena till Birsta och rea shoppa lite ikväll.
Kajsan två par mysisbrallor Zack en trepack sockar från po.p
på Hennes o Mauritz fynda, ja de e verkligen ett fynd! Täckbrallor åt Kajsan till nästa vinter. 125:- perfekt ! och jackan för nästa vinter fyndades redan i fjol på rean för 149:- så de e billiga vinterkläder åt henne nästa år :) (ja ok, en overall ska inhandlas oxå men jacka byxa klart !)
Från Lindex bidde det en sommar jeansklänning till Kajsan o tanken till en nyårströja åt mig, men den va lite för tight. Samt en present åt en liten prins som föds i februari <3 säger inte vad fall du läser ;)
Men hon i kassan klippte bort alla lapparna på saken !! Varför då ?? Då ser det ju inte nytt ut :´(
Halsband till mig från guldfynd 40 kr fynd ! perfa!
Nya batterier till vågen inhandlades oxå, men inte på rea ;)

Slut på skinka och hårt bröd nu !! Jag tryckte i mig de sista som fanns kvar så ja slipper bli sugen på de nå mer :) BRA ! Nu e de slut o jag kan bli kompis med Nutriletten igen :) Testar köra hårt fram till nyår svullar nyår o pizza (eller rester) på nyårsdagen Sen jäklar är det ett MÅL som ska nås ! - xx kg och operationen ska göras !

Så den 3e januari börjar jag på riktigt allvar !! Beach 2011 !! sen håller ja mig slank, eller bli ännu slankare till nyår o få ha finblåsan ;) Ja o när  xx kg är tagna så bli de ju operation att gruva sig för igen *suck* ja som redan gått igenom väntan o nervositeten hade lagt sig lite, de börjar komma upp igen, ja för inte se ja de som ett mål att få opereras när ja gått ned i vikt ! Mitt mål e att få bättre hälsa o kunna springa o busa o leka med barnen. Hoppas även MrM fatta att han måste stötta o kanske tom. själv lägga om kosten.

Zuma Blitz på fejjan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0