Funderar mer o mer på att gå över till LCHF igen...

Mådde ju så super bra i humöret, visserligen gick ja inte ned i vikt men de tro ja ha o göra med för stora portioner o massa creme fraiche...

Känner mig mer o mer sugen på att gå över till LCHF då jag funnit denna blogg o denna modiga tjej som lagt ut bilder på sig, hur hon ser ut så man ska kunna se hur hon minskar. Så nu har jag fastnat o följer hennes lchf resa o önskar såklart all lycka till ! (känns lite som vägen från 137kg om Anna, som idag gett ut både kokbok och sin blogg i bokform)
Bloggen har under bara några dagar skjutit i höjden på flera blogglistor o på bara nån dag har det gått från 18 prenumeranter till 69 ! De blir fler o fler för varje gång ja kikar in - Snacka om puch för henne !!

Och om ja börjar fixa mer LCHF mat kanske MrM oxå får en puch till att äta så igen.
De skulle ju inte bli ett sånt stort kast, jag äter ju nästan så mellan mina shaker... förutom nu då då ja helst vill ha chips o godis ;) en helg kan förstöra mycket !

Näe få fundera på ägg frukostar igen ! Men ja skulle vilja ha tips på nått pulver man kan ta som en shake ibland ändå, nuttriletten är de ju för mycket socker o kolhydrater i. Men om ja köper ett riktigt proteinpulver? Kan ja dricka de då ja inte tränar så mycket ?? Eller bli det fel ?? Fann detta... kan de va något ? http://www.worldgym.se/product_info.php?cPath=38_146&products_id=949&gclid=CNLNr8jEzqUCFQSEDgodexqQjg

De e rätt smidigt nu när ja e van att bara ta som en shake till frukost o mellis...

Ja kan ju inte hålla på me nutriletten o LCHF blandat de bli ju knepigt...


Kommentarer
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

Hej.

Oh vad snäll du är :D SKe genast länka dig i mitt Läsar inlägg som syns i bloggens tills mitt morgon inlägg :D



Kul du funderar på LCHF :D

2010-12-02 @ 23:02:48
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: charlie

hellu .. man kan kombinera nutrilette med dieter men för o gå ner enklare o kanske snabbare så är dt bra o hålla sig till en vanlig diet, nutrillette e en kortsiktig, men ändå snabb lösning. Sj går man på Atkins dieten checka in bloggen, kategorin atkins dieten och läs lite :) Hoppas att dt låter bra.



Lycka till m viktnedgången

2011-01-03 @ 23:46:22
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0