Inget kalas utan krach ! ...

Inget kalas utan krach ! Och hur mycket kalas har vi haft på morgonen? Kajsa vaken sen 5.30 - välling o kämpa med att somna om. Hon la sig iaf o vila till 6.10 jag hann inte mer än tillbaka till min säng så stod hon o ropa. Då var det bara att kliva upp. Snäll som ja e ;) fick marcus sova till 8.40. Näe men jag känner mig piggare! Så i morgon bli det jobb för marcus igen :\ VECKANS VIKTNEDGÅNG !! - 0.3 På en fest vecka =) helt ok. Så nu kör vi på igen =) Det känns så jobbigt att vara sjuk då jag inte kan träna hos sjukgymnasten. Blir ju så mycket sämre :( sen e de bara nästa vecka o sen e de ju operation. Så då bli det ju vila några veckor, undra hur jag må efter den i fogarna... Börja om från början? Suck. Vill verkligen inte få så ont o må som jag gjorde i höstas efter semestern på 3 veckor. Ta inte ut något i förskott nu utan vi får avvakta o se. KRACHET Då, jo kajsa krossa en tavla idag, glaset sprack :\ Nu kommer snart marcus skönt då får jag gå o sova!


Kommentarer
Postat av: rumptott

nope men de känns långt borta ett jobb för mig =/

buhu... hm..



eh jaah man får hoppas på de bästa helt enkelt =D



kram

2010-12-02 @ 13:34:35
URL: http://rumptott.blogg.se/
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

TACK TACK! :)

Är så glad

2010-12-02 @ 14:55:13
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0