Sådärja dagens träning hos sjukgymnasten ä...

Sådärja dagens träning hos sjukgymnasten är gjord samt en kort rask promenad så kajsa fick somna. - 14.5 grader! Hon ligger väl nedpackad vill ja lova. Jag sa nu går vi ut o sover gott o länge i vagnen, hon nicka så ja hoppas hon håller va hon lova ;) gott och länge. Då hinner mamman med lite wii fit =D Jag har ju fått så himla ont i magen, bråcket, de sista två dagarna :( nästan så jag börja undra om de e nå annat fel oxå i magen. Igår kunde jag inte stå på brädan så ont hade jag. Dagen innan när vi slog in julklapparna satt jag o hade ont ont. Varför? Är de julstress? De bli ju värre när jag stressar. Gördeln får jag i morgon, har väl inge större hopp men vi får väl se. NU KAFFE ! Disken o sen wii (om magen håller) KRAAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0