*stolt stolt stolt* hade ja velat kunna skriva...

* STOLT *

Ja e jättestolt
över min prins som kunde doppa huvudet under vatten idag!
Ända till ögonen ! Nästa säsong tar han vattnet ovanför ögonen o då får han Baddaren :)

Sen e ja rätt stolt över att ja ätit Nutrilett hela dagen! Efter besöket på ortopedtekniska åkte jag o barnen iväg på en lek-fika-träff 4 mammor o 8 barn ! Å vet ni :D Jag drack bara kaffe !! Smaka inte en endaste liten kakbit :D * Stolt *
Men ja såklart finns ett litet men... Efter simskolan åkte jag dit på några skinkskivor me starka effes senap. Okejdå, skinkan helt ok men senapen gaaaaaah sååå goood men massa socker ! Fasen ja som höll på klara en hel nutrilett dag ! Jaja, de ville ja mest göra för att se OM ja skulle fixa det. o nu vet ja att ja inte gör det ;)
Men ny dag i morgon :) och tänk va ja ändå sparat på att äta 4 shakes i dag istället för äta som vanligt :) o tänker man så så e ju skinkan o senapen som en fis i rymden !

Klart ja hade klarat det OM ja verkligen hade gett mig fasen på det, men mitt mål e ju egentligen inte leva på shakes utan blanda upp lite. Fast ja tänkte köra lite hårdare med de nu måndag-onsdag/torsdag.
För ja ska tametusan gå ned i vikt nu ! Den där gördeln ska trilla av mig ;) Ja får den på onsdag så då e de bara att börja jobba på det :)

Nutriletten smakar sjukt mycket bättre än de där proteinpulvret me vaniljsmak ja köpte idag! 189 :- helt slängda i slasken ! FY USCH O TVI va de smaka illa ! Jag drack MAX en tredjedel av shaken sen gled de bara upp o ned i halsen me värsta eftersmaken, så resten åkte ut i slasken o shakern fylldes me en god choklad shake istället.
Ska testa blanda me mjölk eller strö lite på fil i morgon så få vi se om de går ned - annars slänger ja den !

Såja nu ska ja se Hollywood fruarna !


Kommentarer
Postat av: Diana

Hej!



Imorgon kommer info om min nya Nutrilettkur, då jag sätter igång imorgon, igen!



Har själv provat flera olika protein men inte kunnat svälja en enda, är väl väldigt känslig eller kräsen när det gäller sånt, nutrilett är det enda jag någonsin fått ner, har även testat naturdiet, allevo men det gick inte heller.



Hoppas det går bra för dig med din viktminskning! :)



http://femtiokilo.webblogg.se

2010-12-20 @ 23:09:25
URL: http://femtiokilo.webblogg.se/
Postat av: Germaine

Enorma frågor här . Jag är mycket glad över att kika din artikel . Tack så mycket och jag har en titt framåt att kontakta dig . Kommer ni skicka mig gärna ett e - post ? |
Hej , jag hittade din blogg via Google även som söker efter ett relaterat ämne , fick din hemsida här upp , verkar det bra . Jag har bokmärkt det i mina google bokmärken .
Tjena väldigt cool hemsida ! Guy .. Vacker .. Superb .. Jag ska bokmärke din webbplats och ta förser också ? Jag är nöjd att söka en hel del nyttig info här i publish , vi vill utveckla ytterligare strategier i detta avseende , tack för att dela . . . . . . |
Har du ett spam problem på denna webbplats , jag också är en bloggare , och jag undrar din situation , många av oss har utvecklat några trevliga metoder och vi ser att utbyta strategier med andra människor , vara säker på att skjuta mig ett mail om intresserade . |
Efter att ha gått igenom några av de blogg artiklar på din webbplats , jag gillar verkligen ditt sätt att skriva en blogg . I boken markerade det till min bokmärken webbsida lista och kommer att kolla tillbaka snart . Ta en titt på min hemsida också och berätta hur du känner . |
devenir trader
investir
comment devenir trader
trading formation
investir en bourse
option binaire

2013-07-15 @ 10:40:03
URL: http://optiont.biz/
Postat av: HaroldBi

Detta är rätt webbplats för alla som vill förstå detta ämne . Du förstår en hel del det nästan svårt att argumentera med dig ( inte att jag personligen kommer att behöva toa € | haha) . Du sätter verkligen en ny dragning om ett ämne som har skrivits om i många år . Bra grejer, bara underbart ! |
Din läge för att förklara det hela i detta stycke skrift är faktiskt kräsen , alla lätt kunna vara medveten om det , Tack så mycket . |
Detta stycke skriver är verkligen bra det hjälper nya netto tittare , som önskar till förmån för blogga. |
Söt blogg ! Jag tyckte att det medan du surfar på Yahoo News . Har du några tips om hur att få räknas i Yahoo News ? Jag har försökt ett tag men jag verkar aldrig komma dit ! Stort tack |
Anmärkningsvärt ! Dess faktiskt anmärkningsvärt stycke , har jag fått mycket klar uppfattning om från den här artikeln . |
simulation bourse
gagner en bourse
trader
devenir trader
la bourse
option binaire

2013-07-16 @ 08:41:00
URL: http://optiont.biz/
Postat av: Shirleen

Bra inlägg men jag vill veta om du kunde skriva en litte mer om detta ämne ? Jag skulle vara mycket tacksam om du kunde utveckla lite mer . Tack ! |
Jag är inte säker på exakt varför men denna weblog laddar otroligt långsamt för mig . Är det någon annan som har detta problem eller är det ett problem på min slut ? Jag kommer tillbaka senare och se om problemet kvarstår . |
Du är så cool! Jag tror inte att jag verkligen har läst igenom något liknande förut . Så trevligt att hitta en annan person med originella tankar om detta ämne . Verkligen .. tack för att starta upp detta . Denna webbplats är något som behövs på internet , någon med lite originalitet ! |
Jag blev rekommenderad denna webbplats genom min kusin . Nu är jag inte säker på om detta publicerar är skrivet av honom som ingen annan känner igen sådan utsedd ungefär mitt problem . Du är otroligt ! Tack ! |
Hej till alla , hur är allt , jag tror att var och en blir mer från denna webbplats , och era åsikter är trevliga avsedd för nya besökare . |
gagner en bourse
formation en trading
devenir trader
formation trading en ligne
capital
option binaire

2013-07-16 @ 17:35:14
URL: http://optiont.biz/
Postat av: LynnSchr

Din stil är väldigt unik i jämförelse med andra människor jag läst grejer från . Tack för utstationering när du har möjlighet , Antar att jag bara kommer att boka markera denna webbplats . |
Med havin så mycket innehåll kör du någonsin på några problem med plagorism eller upphovsrättsintrång ? Min webbplats har en hel del helt unikt innehåll har jag antingen skrivit själv eller outsourcas men det verkar mycket av det är poppar det upp över hela webben utan mitt tillstånd . Vet du några lösningar för att skydda mot innehåll från att bli lurade ? Jag skulle verkligen uppskatta det . |
Hej kära , är du faktiskt besöker denna webbsida på en regelbunden basis , så efter att du kommer utan tvekan få bra erfarenhet . |
Aw , var detta en otroligt trevligt inlägg . Ta några minuter och själva ansträngningen att skapa en mycket bra articleâ € | men vad kan jag Saya € | Jag satte upp saker en hel del och verkar inte få något gjort . |
Det är rätt tid att göra några planer för framtiden och det är dags att vara lycklig . Jag har läst den här publicera och om jag får vill jag föreslå dig några uppseendeväckande frågor eller råd . Kanske du kunde skriva efterföljande artiklar som hänvisar till denna artikel . Jag vill läsa ännu fler frågor om det! |
avis option binaire
brokers avis
glossaire d'option binaire en ligne
conseils en options binaires pour les débutants
trading
trader en ligne
apprendre la bourse
option binaire
options binaires avis
gagner argent
trading en ligne d'options binaires
investir en bourse
astuces en options binaires

2013-08-13 @ 18:20:45
URL: http://www.optiontradingtutorials.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0