*suck* sicken NATT !

SKÖNHETSSÖMN VAD É DE ?

Jag kröp i säng närmare 00.30 Kunde inte somna helt förrän typ 03.30 !!
De finns en liten dotter i det här gula huset som tydligen tycker de e trevligare att sova hos mormor o morfar än hemma! Funderar allvarligt på attflytta in hennes säng till vårt sovrum igen, då kanske hon sover bättre? :/ ELLER så får mommis o moff adoptera henne en vecka eller två ;D lära henne sova! Ska vi byta hem kanske?? Så ni kan lära henne sova i hennes rum... eller inte, ja får nog dras me de här nattvattvaknandena i ca ett o halvt år till ?
Zack gjorde ju så, skulle ha välling en gång på natten tills han va 2.8 år ! Hemma iaf. men hos mormor o morfar gick de fint utan ! VA E DE FÖR TOKIGA BARN VI FÅTT ?? ;)

Sen fogarna då ! Vilka jäkla skitar som bara bråkar med mig nu :[ Ont ont ont !! Går som om ja skitit på mig !
Har ju inte tränat på hela veckan då förkyldningen varit här på besök, är fortfarande kvar o ja bara önskar den ska lämna huset ! Operation är ju inplanderad onsdag nästa vecka ! DÅ MÅSTE JAG VARA FRISK FRISK FRISK ! Skjuter vi på den kanske Berlin resan går i stöpet, hela julen blir skit o jag får fortsätta gå o ha ont längre :/

Näe nu ber vi förkyldnings gästen gå och hälsar friska gästen välkommen !! - BESTÄMT :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0