6.5 timmar i birsta...

Ja vi var rätt trötta när vi kom hem...

Jag har gått med barnen och Marcus va o jobba. Men vi fick lite ärenden uträttat iaf :) De få vi hade ;) 
Och lycklig blev jag då jag var klar med första ärendet redan halv 11 ! :) Ramar inhandlades från Clas Ohlssons :) Tid för att kolla linserna- chek! Synundersökningen visa då inga tecken på att jag hade fått sämre syn! Men hur kan jag då sitta o ha så ansträngt huvud (super ont) varje dag ?? Aha... de kan vara det lilla brytningsfelet du har. Okej, så nu väntar jag på att de nya linserna ska komma hem, dygnet runt linser ! De e ju Toppen för mig som ändå redan sover me linserna... ajaj. Inhandling av lite mat och sist blev det framkallning av foton som svärmor o mamma ska få. Förhoppningsvis redan i helgen :)

Vi slank även in på H&M där jag fyndade en skjort tunika åt lillsessan för en tjuga! Fann även ett par byxor åt mig, knickisar som jag tänkte ha OM jag får för mig att dra iväg på nån form av träning, kanske kanske me moster på Etic! DUKTIGA HON !! Men så kom jag hem o testa de, o de va lite för stora så jag fyllde ut med lite chips. Nä alltså jag borde verkligen ta mig i kragen o dra iväg mig på lite motionspass me moster. VARFÖR skulle jag inte klara det?? VAD gör att det e så hemskt?? Jag blev torr i halsen BARA av att prata om det idag med henne. Jag får handsvett o tycker att det e läskigt... En riktig Gymfobi. Undra va de heter med ett finare ord ??

Jag höll på att somna när jag såg 2 delen av let´s dance. Låg så skönt i soffan. Så nu e de sängen som väntar! Ja för imorgon måste jag upp o göra mig klar för en birsta sväng igen... hämta fotona, och påsen me gott som vi glömde på Marcus förra jobb :/ vårt fredagsmys och baugetter till morgondagens middag med moster o hennes fina familj :)

Ev. om ja hinner bli det även en lindex sväng, fick ett sånt bra erbjudande på smink. Handla för 300 få 100 i rabatt! Toppen för jag behöver både mascara o fundation :) o de bli ju 300 det.


Kärlek till livet


PS. Idag hade Kajsa sin nya gröna fina overall ;) snyggast i birsta - helt klart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0