GRATTIS och 66:e inlägget...

och bloggen är en månad gammal =) HURRA HURRA ! ;)
Det firades med 13 läsare igår !! :) Det tar sig sa mordbrännar´n.

Och hur har dagen då varit? TOPPEN !!
Först åkte jag iväg till Birsta en sväng medans liten tösabit sov. För att inhandla, eller testa, ett par jeans jag sett på lindex. Men självklart hade de inte fått in de i birsta utan bara i stan. :( Men det blev en kjol från Kappahl istället ;)

Jag har nog aldrig ägt en så här kort jeanskjol. Med kort menar jag ovanför knäna. Gilla den verkligen ! :)

Sen hem o baka kaka till efterrätt till dagens middagsbjudare. Tess o Lasse. TACK SUPER GOD MAT !! Vi blev en tre rätters. Rödbetor, bacon, fetaost och solrosfrön, låter torrt o trist men de va fantastiskt bra förrätt. Skulle lätt kunna härma den nån gång :) Till huvudrätt blev det en variant på flygande jakob. Fläskfilé med curry istället för chili. Med banan, nötter o grädde :) gott gottigott gott ! Och till efterrätt Kakan jag baka. Recept finns under just Recept :D

Här är barnen vid sitt fina restaurang bord. Med tända ljus och juice i glasen :)
 

Kajsa verkar sitta obekvämt i babysittern... men hon har intressanta nallar framför sig.


Innan middagen var vi på besök hos kusin Ville med mor o far och gissa va vi fick för fika... 
                   

Kan tillägga oxå att det bara e ett dygn kvar på mina auktioner o nu e de uppe i 718 kr ! :D

Godnatt-sova gott ♥


Kommentarer
Postat av: Tess

Det är bara härma på! Jag kommer ju härma dig då det gäller kakan! :-D

Härliga bilder på kidsen!!!

2010-02-21 @ 09:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0