BRA DAG IDAG !!

Vi har sålt Volvon ! =) 

 Å en härlig dag på stan med Camilla och Jamie.
Men tråkigt tråkigt - min frissa är sjuk idag så det blev ingen ny färg och nå klipp idag :( o nästa v. e hennes sista vecka sen gå hon hem på mammaledighet. Så nu bli det till att finna någon ny som kan samma klippkonst som Johanna. Jag har ju så grymmens tjockt hår så hon gör en bottenprofilering (tro jag det heter) på mig. Det gör man endast på Peruker tydligen :) inte allt tjockt hår här inte ;) Men samtidigt kan det ju vara bra för att få ett nytänk i frisyr. Så nu bli det till att leta ny frissa, om jag inte gå till ulrika där på salongen, hon ha ju iaf. lite koll på hur jag brukar ha det.

Nu ska jag ta o krypa ned i sängen. Kajsa har börjat vakna vid halv 7 o jag e inte människa då tyvärr.
Fast de e egentligen rätt bra för då slipper vi stressa om vi bestämt oss för dagis.
I morgon e de skridskor på för dagisbarnen, vi får se om vi går upp eller stannar hemma. Jag skulle vilja till birsta för att försöka hitta den svarta bodyn jag jagar till Kajsa. För nu har MeandI (www.meandi.se) paketet kommit :D
köpte en klänning till henne som hon behöver en svart body under. Men det verkar inte vara säsong för svarta bodysar nu :(
Ja åker jag inte iväg dit så bli det iaf. en promenad till OKQ8 för att hämta paketet :)
Men vi får se hur Zack mår oxå, för idag ha han varit lite uppcohned :/ vi få se om han håller på att bli sjuk.

Sängen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0