före 22.00 :-o

Jo men de e sant ! Jag gick o la mig före kl 22 i går ! Förkyld och trött :-(
Kajsa somna 21.15 lika trött hon tro jag MEN hon vakna tre gånger i natt, stackarn e täppt i näsan. Vi gick upp o amma en gång vid kl 04 då han hade svårt att somna om, låg o lekte o sprattla i sängen, glafis! MrM gick upp i morse, jag hörde ingenting när de vakna, så skönt att få sova lite extra.
Nu tänker ja gå o vila lite till, K. sover och killarna e på väg till Birsta för lite inhandling av diverse prylar. Sen åker de till farmor o Zack ska få sova där inatt. Han har läängtat så efter att få sova där eller hos mormor o morfar något :) ja de tycker jag är bra!
Så det känns som ett bra val att välja dagen, marcus har whisky provning här i kväll, kajsa o jag förkylda så vi får vila tillsammans och att jag bara har ett barn att ta hand om i morgon känns rätt skönt när man e så pass slut i kroppen.

Nu kom Zack glad upp för trappen ! Han o Pappsen va i "Gömman" o kolla ;-) En ny pysselbok blev det att ta med till Mummu.

Dags att pussa hejdå till prinsen och hälsa köra försiktigt till pappachufför. Sen gå o sova lite.


Kärlek till de bästa på jorden, min familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0