Hemma en hel dag utan inlägg !

Betyder det att jag varit med barnen istället :D Ja! det känns verkligen som att jag har det idag :) Får man säga att jag o Zack haft tur idag Jo, Kajsa har sovit bra o vi har verkligen haft en bra dag tillsammans jag o Z. :D
Bakat...Puzzlat...Gympat...Fikat... mm

Så nu ska jag o min Käre man, som kom med en tidig Alla Hjärtans dag present till mig se Beck !
Bara Zack somnar... Kajsan sover redan :)

Ja, Kajsa´s sovtid på kvällen e bättre. Hon somnar mellan 21-21.30 sover till typ 3-4 tiden o e vaken runt en timme (!) men leker själv i sängen så jag slumrar brevid, ger henne mat o sen somnar hon om till mellan halv 7 o halv 8. Ok jag får inte samma sovmorgon som jag varit bortskämd med MEN jag kan ju gå o lägga mig tidigare än förut :) 

TACK ÄLSKLING !!


En till kopp kaffe tack och en choklad ♥
(ja hasselnöten slet jag upp för den e ju såå god ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0