Lyx ;)

Härligt de e att dricka en eller två koppar kaffe på morgonen :) De e inte alla dagarna jag kokar på morgonen. Men ack va gott det gör :)

Pappa Marcus kommer hem idag !! :D Prata precis med honom o han har lämnat båten bakom sig. Pratade med bilfirman o de va visst nå stort fel på bilen så vi får åka Hyr volvon till Övik o Umeå :D hehe skadar ju inte ;) jag blev lätt kär i den. Såå grymt skön att åka! VILL HA !




Åh Kajsa vände sig precis från mage till rygg på bara golvet :) hon ha gjort det förut men bara i sängen.

Jäkla snö !!
Stackars MrM som får börja med att skotta när han kommer hem :(
ja visst kan jag gå ut men ja få ju så ont i fogarna av det :(
Nu sitter Zack o pysslar lite, jag ska börja tänka på va vi ska äta till middag, Marcus önska fisk eller sallad... hmm..
Sen ha jag ju ett berg med urväxta kläder här o ta hand om! Har tagit upp från källaren efter Zack för att se va Kajsa kan ha o vad som ska säljas, ges till nån vän eller iväg till en UFF låda.

Lördag ♥


Kommentarer
Postat av: Jennie :)

Ja jag vill verkligen ha! De bli till att sälja mycket på tradera ;) haha!

Volvo V 70 Jag är Kär !

2010-02-27 @ 13:28:17
URL: http://haggkvistbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0