MÅNDAG igen :)

Jag va såå sugen på en macka me sallad ägg o majo MEN jag tog aldrig brödet !! Inte en macka på en vecka :D
Men ja glömde väga mig i morse :/ får göra det i morgonbitti. FAST jag har ju fuskat torsdag - lördag/söndag.
Jag mätte midjan iaf :D de verkar ha minskat nån cm :) en eller två KUNG !

Frukosten blev iaf 2 koppar kaffe 2 kokta ägg majonäs isbergsallad salt och peppar. GOTT ! (fast ja va sugen på en macka att lägga det på) Duktiga jag som inte tog nån macka.
Lunch fläskkött o grönsaker i gräddsås
Mellis en smothe av banan, bär, turkisk och mjölk + lite vaniljsocker.
Middag kassler och morots gratäng + aningens lite hemmagjord glass.
middagsresterna ha jag gått o småätit av lite nu i kväll...

i det stora hela en bra dag ! sånär på lite vaniljsocker (yttepytte) och glassen en matsked typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0