Meen de va då...

Ett jädrans dåligt batteri i telefonen! Ett samtal o sen måste den laddas :[ Dags för nya hemtelefoner kanske?? Eller varför ens ha hemtelefon?? Räcker det inte me mobilen - egentligen ?

Dagens Projekt - Fortsätta rensa !!

Z. på Dagis idag, tro han tycker det e skoj, de va länge sen sist nu.
I morgon blir det nog farmor igen en sväng. Mamma skulle få besök av en säljare så jag o K. åker nog dit o ser om vi kan hjälpa till med en beställning :) www.barnochlek.se

Förkyldningsstatus - Rätt OK! jag mår sjukt mycket bättre! Tack för det :) Men liten K. är fortfarande lite snorig. Jobbigt att äta :( Men hon behöver ut o få lite luft hon oxå så det blir förhoppningsvis en liten promenad idag, om inte annat till dagis för hämtning av storebror.
Igår va de rätt mycket gnäll, inget va bra kändes det som, så jag hoppas verkligen att denna dag blir bättre! Jag orkar inte gå o bära så som igår.

En till kopp kaffe så tar vi tag i rensningen! Vad ska sparas (lite o ingenting) Vad ska ut på tradera och vad hamnar i Uff´s kontainer?

Puss på Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0