Natt jobbare eller Natt bloggare ?

Jo jag har suttit o lagt upp nya auktioner :) De e så kul, ja iaf. att se hur buden trillar in o sen när pengarna kommer in Men sen ska de ju iväg på brevlådan :/ men visst, man måste jobba lite för att få in lite extra kosing :)
http://www.tradera.com/auktioner/jeev


när dessa e sålda så kan jag nog köpa Kajsan en ny windstopper overall :D Tro det bli den här

Eller om det blir en röd... fast ja gilla verkligen den gröna. Men om man ska sälja den vidare, kan röd vara bättre då tro? eller ger folk mer för en mer udda? De turkosa o rosa går för mycket mer än de klassiska röda o marin på tradera iaf.
OH! såg nu när jag ladda bilden att nu har de visst 70% rea ! shit! skulle verkligen vilja iväg på en birsta sväng nu, bara kolla lite... Men de e ju då man ska passa på att handla, då får man ju tillbaka pengarna sen när man säljer på tradera ;) de e bra :)

Zack e hos Mummu, Hoppas han har det så bäst, som han är värd ! Det tro jag absolut att han har ! Han kör nog ganska bra med farmor sin :) Han hade längtat att få sova borta. Lille älsklingen mammas ♥

Fick tipset en dag av en mycket smart kvinna, Biggan, att göra kom-i-håg-mig-brev till barnen. Det e verkligen något man borde göra !  Skriva lite om sig själv, hur jag är och Hur mycket jag älskar Dem etc. För vem vet, jag kan ju faktiskt gå bort i morgon. Och hur ska då mina små barn minnas mig?? Minnas att jag verkligen sa varje dag att jag älska de, minnas det roliga vi hade tillsammans? minnas mej, stressen över att mamma e tidsoptimist och att pappa alltid kommer ut i bilen först... alla pussarna o kramarna buset o leken?? 4,5 år och 4 månader ??
Shit nu få jag sån här ångest över att jag inte gjort det än. nästan gråter... Men tänk va fint minne det skulle vara för de. Jag tro iaf. jag skulle uppskatta det om någon av mina föräldrar skulle gå bort när jag va så liten så jag inte skulle minnas dem eller allt vi gjorde tillsammans.


Ne nu e de dags för snorfia att gå o lägga sig, och fundera på va ja ska skriva i breven till mina vackra barn ♥  (de e ju därför som jag i första hand vill gå ned i vikt oxå, så jag Vill va med på några kort så de har när de blir stora. Jag vill iaf. ha min mamma med i mina fotoalbum)


Puss o Godnatt alla kära
pss...Zack o Kajsa, vet ni en sak... Mamma Älskar Er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0