RR - RESREDO =)

HAHA! de låter som vi ska på långresa =) men de e bara lilla övik o umeå som ska få sig ett kort besök. Jag, Marcus o Kajsa drar iväg i V70:n. Zackebus får äran att vara med sin Kusin Stina, Moster Annie o Andreas :) Ja för de må va bättre för honom än gå med mig i affärer... Som han sa - Men mamma hur länge ska du egentligen gå på Lindex ?? Med det mena han, hur länge ska jag vara hos Annie... Jo jag har sagt att det är ju bättre för dig att vara med de än att gå i tråkiga mammaaffärer. Det e ju roligare för oss alla att åka när det e sommar eller åtminstonde lite varmare ute.
Men nästa gång så följer han oxå med :) Då bli det pysseldag i Umeå ! Han ska få vara Marcus hjälpreda då. Sitta o pyssla med leklera en hel dag ;) De ska ha demo på de på Barnens Hus. 27 mars om ja inte minns fel. Då monica få du se till att vara där så jag ha nån att gå på stan me ;)

Jag gillar övik, vet inte varför men jag bara trivs där lixom. Extra kul e de för när jag åkte upp med Marcus en gång för 4 år sen, då han skulle jobba på akis där, mötte jag en tjej inne på H&M, vi bara börja prata. Hade barn i samma ålder o prata på lite om ditt o datt. Vi plocka väl lite både hon o jag, möttes sen vi kassan igen då tyckte hon att jag skulle komma med henne o fika/äta med henne o en vän. Då jag var ensam lät ju det som en mycket god idé :) och mycket riktigt jag gick o mötte upp de. Sen hade jag helt glömt att köpa med mat åt Zack men Helene (som hon heter) fiska upp en burk ur sin skötväska o gav oss, mot att hon fick mitt telefonnummer vilket va helt ok ! Så vi har setts några gånger sen dess- typ en gång per år, när nån av oss har varit hit eller dit. Oftast hon hit... tro inte ja träffat henne i övik nångång faktiskt. MEN i morgon ! De ska bli så kul :) jätte trevligt. Det känns lite overkligt för man får inte många nya kontakter på det sättet, att börja prata med varann i en butik. Som när man va liten o cykla på varandra ute på gården - hej, va heter du? ska vi leka? :)

Nu ha ja packat de sista 4 auktionerna - totalt 1296:- på 13 auktioner. Helt ok känns det som. Ja overallen e ju betald :) Sen några tradera vinster o en ny alldeles för dyr mössa till litenK. Så nu e de till att lägga ut lite mer så jag kan finansiera mina inköp med de pengarna :) för det som finns kvar bränner jag i ö-vik eller umeå, garanterat.

Packa ned datorn, hänga tvätt, gå o sova, vakna piggelin i morgon =)

Älskar min familj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0