Såja...

Nu e kampen tagen ! Kajsa somnade utan att ammas till sömns. Skrik o panik men jätte trött. Jag satt o strök henne på ryggen o nynna, men alltså de ska inte vara så, Jag hatar skrik o panik !! Men hon kan ju inte ammas till sömns varje gång heller. Jag tror att hon sover bättre om hon inte gör det. Hon kunde ju somna förut utan att ammas... vana, ja jag vet :/ Så vi får väl se hur länge hon sover nu då... kvart kanske?? Nej då inte alls less på att hon inte sover nå långpass på ett par timmar längre ;)

Zack måste ha varit jätte hungrig nu när vi åt lunch... 2 wienerkorvar med bröd. Så Moster E, det kan ju ha varit lite knorr i magen som visa sig när vi prata ;) Ja mamman va oxå lite hungrig ;) Men nu fick han se på Eva Funck´s vinterplåster en stund så ska jag ta o röja undan lite här. Sen tro ja han ska få hänga lite tvätt med mig.

DVD Film: Evas vinterplåster 

Puss o Hej  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0