SlarvMaja ;)

Ja de kan man tycka då det inte skrivs dagligen MEN det finns ju faktiskt annat att göra oxå ;)

MrM har som sagt varit norröver i snövädret och jobbat. Zack har fått vara hemma från dagis Hela veckan.

I måndags hade jag planerat in optikern o svärmor som barnvakt - svinkallt så vi stanna hemma och syster kom på besök me gofisan Stina.

I tisdags: Snö snö snö... Men vi drog iväg till Alnö till Snälla Lisa med barn.

Onsdag
: www.drakborgen.se :D Toppen trevligt med Weronica o Molly och Monica med Max o Ted. Sen kom även syster, Andreas o Stinisen. En Kvinna från Helex var där o visa hur man kommer i form efter graviditeten, En övning till att börja med och Ja jag har gjort den :D (sen visa hon ju fler men jag måste stärka bäckenet först)
* Innan vi kom iväg hade vi lite tjat o gnat hemma, Smarta mamman säger - Du vet att de e din lektid som blir mindre så ta o sätt fart nu. Varpå ännu smartare barn svarar Näe mamma de e Din Kaffetid som blir mindre.

Torsdag: Z skulle få vara hos Mummu, Sin Farmor, Men vi blev hemma, skotta snö snö snö. Riktigt oväder var det :( Pappa kom hem igen !! Jag lyckades fota lite till att lägga ut på www.tradera.se så nu e det bara till att ladda in det i datorn o börja sälja :) det finns mer att fota... men de e en bra början :)

Fredag: Idag, känner att det e väldigt skönt att Marcus e hemma igen. Men de känns tungt när han sitter i källaren o jobbar, han e lixom hemma men inte med oss :( Men nu har ha slutat för dagen, tog med sig Zack på City Gross för att fylla kylen igen.
Skönt skönt nu sover Kajsa jag tog en kopp kaffe o skriver klart detta som stått uppe hela dagen. När jag e klar här finns ju några alternativ på att göra
* Plocka undan så det går att damsuga, ta tvätten i maskin och plocka ur diskmaskin
* Börja grejja middagen
* Fota eller lägga ut på Tradera
* ELLER passa på att sova lite

Skulle vilja göra allt - samtidigt - går det ??
Ja tro faktiskt jag ska prioritera sova denna gång.
Middagen går fort, steka på en fläskfilé o potatis/grönsaker i ugn.
Tradera kan jag göra till Let´s Dance ikväll och fota får jag fortsätta med i morgon.
ja så va det städningen där jag följer mitt motto ;) varför göra nåt idag som man kan göra i morgon... ?

Inatt då ja då tog K. och sov från 23.30-07.00 !! Snorig dessutom ! MEN då var det det andra barnet som störde min sömn istället ! *suck*

Sova bli det ! Jag behöver det !

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0