"Snögubben" på taket...

Shit va nervös jag blir - Granngubben e på taket o skottar !! 70+ ligger väl åldern på, och en gammal trästege är va han klättrar upp på !! Herregud va ja önskar att jag kunde öppna fönstret o ropa - Gå genast ner! Jag kommer o hjälper dig skotta! eller min man, men han e ju så höjdrädd så han går ju inte upp på vårt heller. MEN han har varit uppe på garagetaket ! Eloge till honom !
Jag minns i sommras va ja lika rädd då de båda, både hon o han va in på vinden, ja luckan sitter mot vårat köksfönster så vi såg ju hur de stappla upp för stegen - hua! jag ryser! om de ändå haft en ok stege... Nästa gång jag ser de klättra på den ska jag hämta våran åt de :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0