Sov tjejjen !

KAJSA SOV HELA NATTEN !! ♥ från 20.30 - 06.30 Helt ok ;)

f-n ja e ff. arg över att gårdagens inlägg inte gick in :´(

På väg hem från moster igår säger Zack

- Mamma, Vart tror du det e bäst att gifta sig ?

- Hur menar du nu ?

- Ja, jag o Nora har pratat om Tynderö Kyrka.... För du vet ju att jag måste gifta med mig henne för att få komma på hennes kalas. (ohh, vem skulle bestämma i det förhållandet ;)

Sen fick jag berätta om hur jag o pappa Marcus träffades, att vi inte kände varandra när vi va små utan träffas första gången som stora. Hur vi åt lunch ihop och sen att pappa ringde mig dagen efter osv... ända tills idag :) Rätt mysigt att få sitta o berätta för honom :)

Idag ha det varit babysång och bäbisbio, Farsan, på folkan :) KUNG de´! :)

I morgon bli det Frissan kl 09.00 för klipp och färg, tänkte även låta hon noppa brynen. Efter det ska vi, jag o Kajsa träffa Camilla o Jamie. J. är född 2 veckor efter K. De bli trevligt det :) l
Zack ska först till tandläkaren och sen vara med sin farmor hela dagen, så mamman får göra hela stan i lugn o ro utan stress ;) Sen bli det middag med de och rörelselek på folkan.

Nu bör jag nog ta Kajsa som ligger här brevid på bordet o leker med musen och vill gärna äta upp sladden.

Puss o Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0