Spindelmannen klipper remsor...

Spindelmannen klipper remsor och tejpar på en servett, vid mitt köksbord !! Välkommen spindelmannen :)

Gofrukost idag :) Isbergsallad, kokt ägg majonäs salt och peppar mmmm... härligt me frukost i magen, ett problem bara... ff. hungrig. En till kopp kaffe kanske :D då bli ja både lite varmare här i kylan och kanske lite mer full i magen.

Spindelmannen pysslar !
Han har vikt upp en rödrandigservett och sen tejpat ihop den som början på en loppa. (♦)  Håller upp den o frågar vad e de här? - det ser ut som en drake som du ska flyga iväg med :) Neej de e ju en ROMB ! :D och va händer om man vrider på romben, jo de blir en FYRKANT !! Underbara spindelmannen !!

Sen hitta ha, spindelmannen, gummisnoddslådan o fann minigummisar där så jag fick hela håret me tofsar :D

Jag borde se till att få ut lite bilder här, ja så e de säkert roligare att läsa oxå :) Fast än ha ja ju inte lämnat ut bloggen till någon - tihi. min lilla hemlighet ;) Ja jag vill se att jag fortsätter skriva och känner att tiden finns...

JA! kameran e hämtad nu laddas bilderna :) jag ska se om ja få till några här sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0