TANT ?!?! vid 30... ?!?!

Jag sa till Marcus idag - Jag tror jag håller på att bli tant... För jag skulle vilja ha Koppar, Kaffekoppar. Sånna här söta rosa gärna med guld på. :-0 Men du kan ju inte låta oss tro du ska fylla 40 !! De e väl ändå bara 30 du fyller!
Jennie då, koppar ??       Kaffekopp

Typ sånna här. Fast helst ska de va olika. o gärna stå i ett glasskåp så man kan beskåda skönheterna. Hmm... kan bli dyrt för vi har inget sånt skåp. Ett nytt kök kanske ;) Kanske onödigt för vi dricker ju kaffe helst ur muggar så man inte behöver ta så många påtårar ;) Men ibland får man sånna konstiga idéer ;) Men de e rätt fina, kopparna alltså :) Muggar känns inte lika charmigt... Tänk va gulligt man skulle kunna duka. Söta koppar, helst olika koppar så man får välja sin egna favorit. Och en nybakt sockerkaka. Wow! sånna fikor vill jag kunna bjuda på :) Så ett nytt kök skulle inte sitta fel ;)

Kopparna och detta fat ?    Tårtfat rosa
om ni inte ser så e de en rosa kant me vita prickar på.

Detta kommer från Åhléns... 


Kaffekopp ♥

Kommentarer
Postat av: Tess

Hahaha jag vill också ha såna koppar och i olika färger!!! Då får vi vara tanter tillsammans ;-)

2010-02-20 @ 15:39:49
Postat av: desiree !

fin blogg (:

kikar du in på min? :D

2010-02-20 @ 15:53:27
URL: http://desireejosephine.blogg.se/
Postat av: Mariah

gillar att dricka kaffe ur koppar.

2010-02-20 @ 16:03:02
URL: http://nimah.blogg.se/
Postat av: Maria

Det är juh hur grymt som helst med riktiga kaffe koppar, du är inte alls tant isof. är jag oxå det för jag har haft kaffe koppar länge nu! Inte nog med det är det gott o dricka ur dem! Ps vilken fin blogg du har, kommer nog att läsas väl!

Kramar/ MariaW ;-)

2010-02-25 @ 13:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0