Dagens dag och Pinga (?)

Tjolahopp !
Mannen hemma igen o fick ta morgonen med Kajsa, mamman fick sova lite extra. Men jag har ju så grymt ont i ryggen, fogarna e inte bra efter graviditeten... borde gå till sjukgymnasten. Men de e mycket man borde... :/

VAD är PINGA?? PINGBACK ?? ja jag e ny på detta o känner mig dum, men ha ja tur kan nån förklara för mig utan att jag behöver googla o söka infon ;) men ja tro ja ska ta o göra det oxå :)

nä måste skynda o lägga i dethär nu för dator skrället startar om sig om 2 minuter !! nån jäkla uppdatering som gjorts...

Pyssel till Tommy som fyller 41 idag !! Bra Zack du gör jätte fint :) ska se om ja kan fixa in en liten bild här på va han gjort :)
men de bli senare...

Puss o Hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0