Måste ta mig i kragen...

Ja ryck upp sig i nacken, sträck på dig kvinna ! Sluta säcka ihop, korvringarna runt magen blir bara större. NÄR ska motivationen komma till att orka ta tag i gå-ned-i-vikt-biten NÄR ?? Jag vet ju att jag måste, måste måste måste! Det e ju hur underbart som helst att ut o leka i snö åka pulka o kunna busa med barnen... Men mamman "orkar" inte, sonen har även han berättat det för mig oxå :´( Hinderbana här i höstas när foglossningen ff. var fruknasvärd, så idag skulle han kanske inte säga så...*önsketänkande* En stund går ju an men tänk om man hade orken som barnen! *önska* MEN fatta de e ju bara att ta tag i det! jag vet ju att jag mår toppen på LCHF kosten och promenader, och vattengympa. Jag skulle ju behöva mer men tyvärr finns inte intresse för träning av det slaget.
Hur långt ska det gå innan jag verkligen tar mig i kragen... Jag sover på saken - återkommer i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0