Simskola och partyhatt

Partyhatten ljög jag lite om men erkänn det hade sett kul ut me 12 ungar i en simbasäng o partyhatt :D haha!

Jo, jag drog i väg me barnen på simskolan, allt gick bra :) Kajsa sov medans Zack bytte om och duschade, och för en gång skull var JAG TIDIG !! I tid fatta ! :D inge stress om att skynda skynda osv... Så när Zack va klar vakna Kajsa lämpligt så jag hann dra av overallen för nere vid poolen e det tokvarmt !
Zack skutta in gladeligen o vi gick o satte oss utanför o vänta. Känns så tokigt att man inte e med där inne med de. Tänk om det händer min lilla juvel något... orolig mamma ;)
Marcus kom o mötte upp oss lagom till det var slut så han tog me K. ut och jag fick duscha av Z. smidigt :)

GU va jag tycker det e trist med sega dagar hemma, känner mig gnällig o sur. Kan va för att det ligger saker EXAKT överrallt nu oxå. Bajsstökigt här nu :( Det tar jag på torsdag, då kommer Victoria o visar MeandI kollektionen :D såå spännande! Synd e att jag nog inte får ihop 11 pers. Då får jag 300.- att handla för o e de färre få jag 150.- Men de e ju bra de oxå :) De e en liten bonus på den trevliga kvällen me goofika o härligt sällskap :)

Ja nu e de dags för sängen! så Vi orkar upp i morgon till "vårens" första Baby sång/rytmik  och bio på folkan :D En härlig mammadag att se framemot med andra ord :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0