STORA APPLÅDER...

Kajsa vände sig från rygg till mage nu i kväll :) stora duktiga tjejjen mammas, puss puss puss puss. 4 månader o 6 dagar.

Zack åkte skridskor med dagis idag :) o han gillade det !! TOPPEN !! Ja han e ju inte så för det här med skridskor, skidor o cykel... cykeln han fick i sommar när han fyllde år testades EN gång, EN ! Trehjulingen han har e inte heller så välanvänd... typ 5-6 gånger kanske MAX.
ÅH gu va gott me ett maxmål ! orginal.... *jennie drömmer o dreglar* ;)

Vi har iaf. köpt skidor åt han idag, så nu kan han ut o träna med pappsen :D så vi hoppas han gillar det o vill ut ofta ;) Vi får skidorna i morgon så vi får väl se o höra då va Zack tycker om de.

Var barnens hus idag, hittade badhalksockar Toppen! nu slipper mamman sitta på sidan av poolen på måndagarnas lek och plask o vara livrädd över att han ska halka o slå ihjäl sig. Skönt *pustar halvt ut*
Det återstår bara att se va son själv tycker om att gå omkring me strumpor i vattnet...

Sen träffade jag o Kajsatjejjen systeryster o fina Stina. Med de och Stinapappan blev det en tur till IKEA för billig lunch - 16 kr för 8 köttbullar, mos, sås och lingonsylt. 5 kr extra för en skål sallad  (rivna morötter och vitkål) och en hårdbröskiva. så summa sumarum 21 kr för dagens lunch :) Helt OK :)

nä hurrni puss o godnatt  ! 
min käre man har ju ställt till så jag måste upp tidigt kl 07 i morgon, eller kanske 07.30. Det kommer paket här på morgonen som jag måste signa, han åker till östersund ännu tidigare så de blev jag som snällt får kliva upp. Jag som verkligen hade sett fram emot en liten sovmorgon o en lugn fm. efter detta stress med dagis i tre dagar. Men men sova får man göra i graven :D o det tar vi om många många många år framöver, inte nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0