Trevligt...

Ja de e alltid trevligt med lite besök, även om de bara e två kompisar till M. och att de gömt sig i källaren med flipperspelet. :)
En av killarna slänger ur sig - fan ja sa ja skulle köpa mig en motionscykel här i nyår men än ha de ju inte blivit...
Marcus - MEN vi har en ! Du får köpa den =) o pang så va vi utan klädhängare ; )  Super bra !! Den står ju bara där i vägen, nu får den bli använd iaf. hoppas jag.

Jäkla fogar de e inte bra än o tösabiten e ju 4 månader drygt :( var på en liten kort promis idag men se de går inte så bra jag få ju ont i nedre delen av ryggen o sidan av kroppen i höfterna :( Jajajaaa jag vet, jag måste ringa sjukgymnasten...

I morgon blir det snabbsväng till birsta (ev.) för inköp av bläckpatroner till skrivaren så vi kan använda den. Och jag måste in på polarn (www.polarnopyret.se) om vi åker dit. De har sänkt sin rea ytterligare lite.
Och åker vi dit bli det nog en MAX lunch ! Har läängtat deras orginalburgare länge nu.
Sen bär det av hem igen för BIO på Folkan (www.sorakersfolketshus.se) De visar Alvin och Gänget 2 i morgon em. tänkte låta Zack få se den. Vi lånade hem ettan o den gick på högvarv :) så det kan ju va en hit även denna... Trist att jag inte kan gå bara, hade så gärna velat gå med honom. Men jag låter MrM göra det, lugnast det, att jag tar Kajsa.

Kajsa har fått Katrinplommonpure idag :D det gillades ! Till kvällen blanda jag ihop lite gröt men se de köjdes hon av, kanske va det för tjock konsistens...

Kärlek till alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0