7 år med ring =) ...

7 år med ring =) Mannen o jag har varit förlovade i 7 år i dag =) 7 år sen vi satt med en liten champange flaska på bussen till svärmor för att stolt visa ringarna då mamma ringer från stugan för farmor har sett annonsen i tidningen. Ja hon grät säkert en skvätt oxå ;) Ikväll har vi barnvakt =) vi ska själva få gå ut o äta. Härligt utan skrik utan stress =) den biten får moster E. ta i kväll. Marcus har lovat mig en dag på gatufesten =) onsdag bli det och jag ska inte komma hem på kvällen. Mamman ska få sova hela natten =) tro jag ska sova hos syster. Var in på colorama i dag, hälsa på pappamax, han o gumman skulle gå onsdag så han fråga om inte jag skulle med =) självklart =) bra sällskap och på gratisdagen, perfa =) jaha nu vakna kajs bara för att mamman satt sig så bra. :\


Kommentarer
Postat av: Maria

Eller kanske ringmärkt i 7 år! ;)... kram/ Maria

2010-07-07 @ 21:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0