En helt fantastisk dag med Kajsa =)

Här är det hårdträning på att gå !
Vårat lilla hjärta är ute o går !
Zack jättestolt, vet ni Kajsa kan gå ! :D och titta i hennes nacke hon har jätte mycket hår :D



Zack o Marcus har åkt till Moningsand där Bror hans har stuga. Jag o Kajsan har en fantastiskt skön hemma dag. Gå träning står högst upp på listan, iaf. på Kajsas lista ;)
Jag känner att jag är mammaledig o kan ta hand om o vara med henne på ett riktigt proffsigt mammasätt idag *stolt*
Vi har varit till lekparken o gungat - de ger mamma+ poäng de, gör ja det så känner jag mig som en bra mamma :) o de e ju inte speciellt avancerat då lekparken bara ligger ett stenkast bort.
Sen suttit ute på gräsmattan o lekt lekt lekt o tränat tränat tränat.
Myst o busat - Skrattat o pussats
En helt underbar dag med andra ord ♥




Ny katalog i brevlådan idag...  härligt att få ta en kopp kaffe o sätta sig o bläddra i den... men bara för att jag säger det lär väl liten K. vakna ;)

UT I SOLEN ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0