Kajsa gör det man inte får nämna ute i ...

Kajsa gör det man inte får nämna ute i vagnen. Zack har hoppat och studsat, nu lagar han mat tro jag. Själv försöker jag njuta av en frukost med fil kaffe frömacka o en ipren. Jäkla huvudvärk! Säkert för att jag sovit dåligt, kajsa febrig och vaknar flera gånger på natten. Ska till Bvc nu 11.20 lyssna på andningen. De e 5e dagen nu med hög feber. De har gått mycket Alvedon :( lill hjärta mammas. Bara hon bli piggare ska jag här i veckan åka till mamma med henne o själv låna deras säng... Sova! Men nu väntar Zack på mig, star wars lego bygge står på schemat nu =) så jag hoppas o vill att K gör de vi inte nämner ett väg till. Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0