Klåfinger har varit framme :[

Zack kommer ut från badrummet med min nordea dosa och mitt visa kort... ha bara varit o kollat lite mamma...
shit! ha han badat de va första tanken, nej då krut torra...
Sätter i kortet - kortpin spärrat ! MEN VA F-N UNGE ! var min tanke men ja behöll lugnet och fråga va har du gjort med de? Självklara svaret kom - inget... Ljug inte för mig, tala sanning istället så bli jag inte arg.
Han slänger sig ned på golvet o storgråter !!! *suck*

Så nu e de till att fixa ny kod och de lär ju bli nån ny man ska lära sig - men suck va irriterande! 
Tur för honom att de e tomt på kortet så jag inte behövde det just nu... men de kommer ju in mer där o faaaan ett måste hängde plötsligt på mina axlar. 

Ringa Nordea i morgon !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0