Mina Killar Vill Få Mer Att ÄLSKA ! =D

Fick go lyxchoklad idag - sååå himla underbart goood ! En glasburk, så man kan micra den o doppa gosaker i den =D SÅÅÅÅÅ smarrig !


Va usel ja varit på att uppdatera här... säkert för att jag gått med en ergorapido i handen istället för en telefon eller dator ;)
Inga kalasbilder ha ni fått heller :/ men nu så :D

här e de :)


Här gungar födelsedagsbarnen =)

     
Saga med mamma fixar ballonger, Zack demonstrerar hur man skär en tårta och sist härliga chokladtrollet Hilda :) (Saga o Idas lillasyster)



Underbara tårtor från www.tartmakeri.se :D

Allt Var lyckat ! Ända tills Skatten Pirat Ture hade gömt blev hittad, Zack snubbla på asfalten o skrubba händerna, ledsen gick han hem o ville inte komma tillbaka. Tur vi hade kalasat rätt länge o kände oss klara. Han var helnöjd över sitt lekparkskalas :)
De gör vi om nästa år Helena !



Sen då... Kajsa hög feber ! 39.7 sist jag kolla.. alvedon alvedon o alvedon :`( lillpruppen mammas.

Så hon fick inte följa me o kika på ett dagis, jag storgilla det o blev sugen att söka till henne, men hon ska inte börja före februari nästa år! Så Zack följde med o blev stormförtjust o tyckte han kunde få börja där :) Men dina kompisar på ditt dagis då? Meen Mamma, de kan vi ju träffa då vi e lediga :) smart kille det där ;)
Det va jätte fin GRÖN lekgård, ja jag skriver stort då där zack gå nu e de Asfalt! o en grön slänt... 
Vi få se hu de bli, tar ju en kvart att köra dit, kvart tillbaka o sen till jobbet, de krävs ju att man har god tid på morgon o em för hämtning o lämning, o de e väl inte jag direkt känd för :/
Men tempot där verkar lugnare där o jag tro det skulle bli en bra dagis start för KajsaKaramell.


Sen va det utvecklingssamtal på Dagis för Zack. Allt va bra o inga konstigheter... Men så få de bara skriva positiva saker på de papperet oxå :/ nog för att de ändå inte skulle stått nå negativt om honom heller ; ) 


Tisdag sommaravslutning på Dagis för 6 åringarna och Ville som flyttar till Alnö. Först sång o vernisarge inne, sen grilltajm o fika ute.

Zack vägrade sjunga!



Sen kom mamma o pappa o hämta prinsen för en härlig onsdag tillsammans :)
De åkte medvind - Zack gilla :)
Han fick även sin egna webbsida ! ZACKLAND SÅKLART !!

Torsdag hade Zack med sig Päronsplitt till dagis o bjöd på i torsdags, tillsammans med Nora som oxå fyllt 5 denna vecka.

Nu sova sova sova !! Marcus verkar lika trött som mig, han sover i soffan... 
Håll tummarna för att Kajsa sover bättre i natt än i går natt sååå trött ! :/
Hon vakan dessutom kl 4 i morgse o skulle ha godmorgon !

I morgon - Kalas för Zack hos Nora 11-14. Jag o marcus ska försöka rensa o städa här! Loppis 13 juni på vår parkering :D 

Många täta kalas nu!


Avslutar detta inlägg med en underbar sommarbild !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0