Softisch dag =)

Blev väckt kring 9.30 efter en natt med 3 amningar och ett par till uppvaknanden av mig själv.
Marcus gjorde fattiga riddare till frukost-lunch. Kajsa fick sova jag tog en rask en promenad i en halvtimme. Lunch för Kajsan o ett halvt äpple för Zack. Sen åkte vi och åt tårtrester från gårdagen *mumsens* !!

Hemma igen sov Kajsan en stund, Zack byggde lite lego o läste lite så både jag o marcus kunde vara ute o pyssla lite. Halva jordgubbslandet rensat :D Rabatten vid garaget ser ut för nåt igen o brevid lekstugan hann vi oxå ta lite. Fortsättning i morgon.

 

Middag: Lövbitsgryta. Zack sa: Bättre än allt ja nånsin ätit ! Kajsa sa: mmm mmm mmm

Så Mammas mat e bäst ; )

 

TokKajsan tog o skrämde mig !!

Jag sitter vid bordet o slår in ett paket, Zack ska på kalas i morgon, Hon kommer krypandes reser sig upp o tar tag i bordskanten LYFTAR fötterna o svingar sig in under bordet !! TOKJÄNTA !!

 

Svärmor me "gube" kom på en kvällskaffe =)
Sen spöa Zack mig o marcus i fina fisken, ett träspel från Kärnan ;) 2 gånger dessutom!
De va jättemysigt att få sitta o spela med honom, äta lite chips och bara vara med honom en stund. Kajsan låg o sov hon.

Han e fortfarande vaken o kockan e 22.34 !! Undra hur vi ska kunna lyckas vända detta :/


GODNATT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0