Stämmde nog inte...

Horoskopet jag läste i morse :( Ännu ha jag inte sett till något paket o nån oväntad positiv överraskning för ekonomin ha ja inte heller märkt av :/ synd, men de hade varit kul om de verkligen varit så :)

Idag tog vi, Jag o barnen, en promenad ned till Åsa o barnen. Nora o Zack lekte o lekte men tyvärr va zack trött efter semestern tro ja. Och jag som väckte honom i morse... ja somnar man senare än 22.30 så bli man väckt! För att kunna somna tidigare som idag. Och ja, det funka :) Men visst ha de varit små duster som kanske inte blivit om han fått sova ut ordentligt, men då snurrar ju hjulet bara runt runt...

Efter vi varit där gick vi hem o slog på en film för lite välbehövd vila. Innan Villekalaset :)
Hamburgare, korv, festis, läsk, tårta, bullar, kaffe, fiskedam med godis på en Måndag!! LYX LYX LYX vilket härligt Kalas !! Tack familjen Silfvernagel !!

Jag hade tänkt lägga ut lite på Tradera, men sängen ropar - Jennie, jennie, jenniiiie kom o lägg dej...

Bäst att lyda ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0